9 Aralık 2011 Cuma

"Person of interest" dizisi


Nasıl olduysa geçen perşembe kanal değiştirirken ilk bölümüne rastlayıp ayaküstü mutfakta izledim. Dizi, 21:00 da Cnbc-e'de.

Azınlık raporunu anımsatan bir konusu var. Ona göre daha gerçekçi tabi ki. Onda kahinlerin sezgileriydi işlenecek suçları öngören, bu dizideyse başroldeki yazılımcının (Lost'taki Ben Linus) geliştirdiği bir bilgisayar programı. Programın yapım amacı terör suçlarını önlemekken; Finch, hakkında cinayet planlanan kişileri ölü bilinen bir ajanın da yardımıyla kurtarmaya çalışıyor.

Sahibi olduğu işyerinde vasat bir çalışan gibi çalışarak kimliğini gizleyen Finch gene tuhaf bir karakter Ben gibi. Yardım istediği eski ajan Reeds'e beni arama, ben seni istediğimde ararım demesi de eski rolünün bir devamı gibi duruyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder